Black Friday | 40 000+ toodet kuni 60% allahindlusega →
10 € teileRegistreerumineSisselogimineOstukorvMenu

Kaupade tagastamine

Kas teile ei meeldi ükski teie tellimuses olev kaup, kas kaup saabus mingil moel kahjustatud või kujutasite oma unistuste tükki teistmoodi ette? Pole probleemi. Saate Bonami kaudu oma tellimuse tagastada, olgu selleks väike padi või suur 5-kohaline diivan. Täielikud juhised standardsete ja suuremahuliste kaupade tagastamiseks leiate sellelt lehelt.

Suure mööblieseme tagastamine

Näiteks diivan, laud, tugitool või suur kummut.

1. Võtke ühendust meie klienditoega

Võtke ühendust meie klienditeeninduse osakonnaga, kes aitab teil kaebust lahendada.

Kui olete saanud kahjustatud kauba, palun saatke meile 2 päeva jooksul fotod pakist ja kaubast aadressil klienditugi@bonami.ee, vastasel juhul ei saa me tarnijale kahjustatud kauba pretensioone esitada.

2. Kuller toob teie eseme meile tasuta tagasi

Teie eseme võtab vastu üks meie kontrollitud tarnijatest või Bonami kuller. Soovi korral saame korraldada ka tagastatava mööbli pakkimise.

  • Üleandmise kuupäeva saab kokku leppida koos meie klienditoega. Juhul, kui kuller ei saa järgimise kuupäevaga nõustuda, võtab ta teiega ise ühendust ja lepib teiega kokku uue kuupäeva.
  • Kahjuks ei ole kullerite hõivatuse tõttu võimalik määrata tagastatud saadetise täpset kättesaamise aega.
  • Kullerile paki üleandmisel paluge ka kviitungit, mis kinnitab üleandmist. Soovime olla kindlad, et pakk teel kaotsi ei läheks.
  • Me tasume kogu transpordi eest ise. Ärge unustage alla laadida ja täita saadetisele lisatud kaebuse vormi. Kaebuse vormi leiate lehelt Minu tellimused, juba eeltäidetud.

KAEBUSE VORM

3. Kui oleme kaebuse ära töödelnud, tagastame teile raha

Tagastuse töötlemiseks on meil aega 14 päeva. Nende päevade jooksul tagastame raha teie kaebuse vormis märgitud kontole.

Muude kaupade tagastamine

Näiteks tekstiil, lamp või kaunistused.

1. Täitke kaebuse vorm

Täidetud kaebuse vormi leiate lehelt Minu tellimused. See saadeti koos arvega ka teie meilile. Kas teile pole kumbki kättesaadav? Laadige tühi vorm alla alloleva nupu kaudu.

KAEBUSE VORM



Ärge unustage lisada vormi pakile, mille meile saadate. Kui te ei saa mingil põhjusel vormi lisada, lisage vähemalt tellimuse number ja pangakonto number, kuhu teile paki eest raha tagastame.

2. Pakkige toode hoolikalt

Proovige toode algsesse seisukorda taastada. Pakkige see hoolikalt originaalkarpi. On oluline, et see oleks kaitstud edasiste kahjustuste eest. Selleks sobib suurepäraselt ajaleht või lillepaber. Hapramate toodete puhul soovitame kasutada mullikile või pakkevahtu.

Pakk peab sisaldama:
  • tagastatud toode
  • täidetud kaebuse vorm (või tellimuse number ja pangakonto number tagasimakse jaoks)
  • pehmendusmaterjal edasiste kahjustuste vältimiseks

3. Saatke pakk meile tagasi


Tooteid saate tagastada mitmel viisil. Enne paki saatmist eemaldage kindlasti originaalsed saatesildid.

  • Kui soovite, et paki võtaks peale kuller, võtke ühendust meie klienditoega.

  • Paki saate tagastada ka meie kogumispunkti kaudu. Sellisel juhul vastutate esialgsete saatmiskulude eest ise.

  • Palume kaup saata aadressile:
    OMNIVA EE (sorteerimiskeskus) - Packeta International
    ID: 94124931
    Rukki tee 7
    Lehmja, 75306
    Harjumaa, Eesti

  • Kauba tagastamise saate vormistada ka otse meie partneri kodulehel: siin


  • On oluline, et hoiaksite alles saatekviitungi ja jälgimiskoodi, kuni tagastamisprotsess on lõppenud.

    4. Oodake tagasimakset

    Tagastuse töötlemiseks on meil aega 14 päeva. Nende päevade jooksul tagastame raha teie kaebuse vormis märgitud kontole.

    365 päeva mõelda

    Kuidas 365-päevane tagastuspoliitika toimib?

    Kui saadate kauba meile originaalpakendis 14 päeva jooksul alates paki kättesaamisest tagasi, tagastame teie kontole kogu summa.

    Tähtaeg on juba möödas?

    • Kaupa saate siiski 365 päeva jooksul tagastada. Vähendame teile tagastatavat summat müügihinnast 5% võrra iga kuu möödudes (alates paki kättesaamisele järgnevast päevast).
    • Kui te ei tagasta kaupa originaalpakendis, vähendame tagastatavat summat veel 15% ostuhinnast. Tagastamisega seotud kulud katame meie.
    • Tagastame summa teie kontole. Lihtsalt kirjutage vormile oma konto number (vt link allpool), kuhu peaksime raha kandma. Soovi korral saame raha teie kliendikontole krediidina üles laadida.

    Milline on kauba 365 päeva jooksul tagastamise kord?

    1. Täitke vorm ja lisage see tagastatavasse pakendisse või saatke see meile e-posti teel aadressil klienditugi@bonami.ee.
    2. Taastage toode algsesse seisukorda. Pakkige see hoolikalt (ideaaljuhul originaalkarpi). On oluline, et see oleks kaitstud edasiste kahjustuste eest.
    3. Olge ettevaatlik, et kaup ei oleks määrdunud, kulunud, kahjustatud ega hävinud. Kui see nii on, siis 365 päeva jooksul tagastamise võimalus ei kehti.
    4. Saatke pakk. Kõik saatmisvõimalused leiate selle lehe sektsiooni "Saatke pakk meile tagasi" alt.
    5. Seejärel kanname teile raha tagasi 14 päeva jooksul alates tagastatud kauba kättesaamisest.

    Kas tagastate suuremõõdulise toode?

    Võtke ühendust meie klienditeeninduse meeskonnaga, kes korraldab tagastatava toote pealevõtmise.

    NÕUANNE

    Pange tähele, et vorm peab meieni jõudma 365 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Kui tagastate kauba viimasel hetkel, siis edastage vorm meile e-posti teel. Pakk tuleb meile kohe teele saata - hiljemalt 14 päeva jooksul peale e-kirja saatmist. Ärge unustage trükitud vormi pakendisse lisada.

    Kas 365-päevane tagastuspoliitika kehtib kõikidele toodetele?

    Kui ostsite meilt madratsi, saate selle tagastada 45 päeva jooksul. 365-päevane tagastusperiood ei kehti apteegi- ja kosmeetikatoodete ostmisel. Vaadake üksikasju meie tagastuspoliitikast.

    Korduma kippuvad küsimused (KKK)

    Tagastan kaupa. Kui kaua võtab tagasimakse saamine aega?

    Kui saadate kauba meile tagasi originaalpakendis 14 päeva jooksul alates paki kättesaamisest, tagastame kogu summa teie kontole. Kas möödas on juba rohkem päevi? Saate pakkimata kaupa siiski tagastada. Me vähendame teile tagastatavat summat 5% võrra müügihinnast iga 30 päeva jooksul (alates 15. päevast peale paki kättesaamist). Me katame kõige vajalikumad kulud, mis on seotud selle tagastamisega. Kui olete meilt ostnud madratsi, võite selle tagastada 45 päeva jooksul. Palun lugege üksikasju allpool toodud kaebuste esitamise korrast.

    Kuidas kaupu tagastamiseks ette valmistada ja kuidas neid tagastada?

    Pakendage toode nii, et see ei saaks transpordi käigus kahjustada. Tagastatav pakend peaks sisaldama järgmist: kaebusega või tagastatav toode, täidetud kaebuse vorm, pehmendusmaterjal edasiste kahjustuste vältimiseks (mullikile, ajalehepaber, polüstüreen jne). Tagastamine toimub meie poolt tellitud DPD-ga tasuta, palun lugege üksikasjalikku infot rubriigist Kaebusega kaup/Kaupade tagastamine.

    Kas selle tagastamine on minu jaoks tasuline?

    Suuremõõtmeliste toodete tagastamine on tasuta. Muude toodete puhul on tagastamine tasuta juhul, kui kasutate DPD-d.

    Kas ma pean tagastama kogu kaebusega toote või piisab ainult katkise osa tagastamisest?

    Kui võimalik, saatke meile kahjustatud kaubast fotod ja meie kaebuste osakond arutab teiega seejärel üksikasju. Juhul, kui tagastate meile kaebusega kauba ilma fotosid saatmata, peate tagastama kogu toote.

    Mida peaksin tegema, kui olen saanud ebatäieliku toote?

    Palun võtke ühendust meie klienditoega ja saatke meile fotod pakendist ja saatelipikust. Võtame teiega peatselt ühendust ja leiame olukorrale lahenduse.

    Mida peaksin tegema, kui olen saanud defektiga toote, millest ei saa pilte teha?

    Sellisel juhul võite meile tootest video saata või toote tagastada.

    Mida peaksin tegema, kui olen saanud teistsuguse toote?

    Palun võtke ühendust meie klienditoega ja saatke meile fotod pakendist ja saatelipikust. Võtame teiega peatselt ühendust ja leiame olukorrale lahenduse.

    Mida peaksin tegema, kui olen tagastatud kauba eest saanud oodatust erineva summa?

    Palun kontrollige esmalt arvet ja kohaldatud allahindluse summat. Kui summa ikka ei klapi, võtke ühendust meie klienditoega ja leiame koos lahenduse.

    Mida peaksin tegema, kui ma ei ole ikka veel kaebuse eest raha kätte saanud?

    Palun võtke ühendust meie klienditoega ning leiame koos lahenduse.

    Kuidas 365-päevane tagastuspoliitika toimib?

    Kui saadate kauba meile originaalpakendis 14 päeva jooksul alates paki kättesaamisest tagasi, tagastame teie kontole kogu summa.

    Tähtaeg on juba möödas?

    • Kaupa saate siiski 365 päeva jooksul tagastada. Vähendame teile tagastatavat summat müügihinnast 5% võrra iga kuu möödudes (alates paki kättesaamisele järgnevast päevast).
    • Kui te ei tagasta kaupa originaalpakendis, vähendame tagastatavat summat veel 15% ostuhinnast. Tagastamisega seotud kulud katame meie.
    • Tagastame summa teie kontole. Lihtsalt kirjutage vormile oma konto number (vt link allpool), kuhu peaksime raha kandma. Soovi korral saame raha teie kliendikontole krediidina üles laadida.

    Milline on kauba 365 päeva jooksul tagastamise kord?

    1. Täitke vorm ja lisage see tagastatavasse pakendisse või saatke see meile e-posti teel aadressil klienditugi@bonami.ee.
    2. Taastage toode algsesse seisukorda. Pakkige see hoolikalt (ideaaljuhul originaalkarpi). On oluline, et see oleks kaitstud edasiste kahjustuste eest.
    3. Olge ettevaatlik, et kaup ei oleks määrdunud, kulunud, kahjustatud ega hävinud. Kui see nii on, siis 365 päeva jooksul tagastamise võimalus ei kehti.
    4. Saatke pakk. Kõik saatmisvõimalused leiate selle lehe sektsiooni "Saatke pakk meile tagasi" alt.
    5. Seejärel kanname teile raha tagasi 14 päeva jooksul alates tagastatud kauba kättesaamisest.
    Kas tagastate suuremõõdulise toode? Võtke ühendust meie klienditeeninduse meeskonnaga, kes korraldab tagastatava toote pealevõtmise.

    NÕUANNE: Pange tähele, et vorm peab meieni jõudma 365 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Kui tagastate kauba viimasel hetkel, siis edastage vorm meile e-posti teel. Pakk tuleb meile kohe teele saata - hiljemalt 14 päeva jooksul peale e-kirja saatmist. Ärge unustage trükitud vormi pakendisse lisada.

    Kas 365-päevane tagastuspoliitika kehtib kõikidele toodetele?
    Kui ostsite meilt madratsi, saate selle tagastada 45 päeva jooksul. 365-päevane tagastusperiood ei kehti apteegi- ja kosmeetikatoodete ostmisel. Vaadake üksikasju meie tagastuspoliitikast.

    Kas te ei leidnud seda, mida otsisite?