Võtke ühendust meie klienditeeninduse osakonnaga, kes aitab teil kaebust lahendada.
Kui olete saanud kahjustatud kauba, palun saatke meile 2 päeva jooksul fotod pakist ja kaubast aadressil klienditugi@bonami.ee, vastasel juhul ei saa me tarnijale kahjustatud kauba pretensioone esitada.Teie eseme võtab vastu üks meie kontrollitud tarnijatest või Bonami kuller. Soovi korral saame korraldada ka tagastatava mööbli pakkimise.
Täidetud kaebuse vormi leiate lehelt Minu tellimused. See saadeti koos arvega ka teie meilile. Kas teile pole kumbki kättesaadav? Laadige tühi vorm alla alloleva nupu kaudu.
KAEBUSE VORM
Proovige toode algsesse seisukorda taastada. Pakkige see hoolikalt originaalkarpi. On oluline, et see oleks kaitstud edasiste kahjustuste eest. Selleks sobib suurepäraselt ajaleht või lillepaber. Hapramate toodete puhul soovitame kasutada mullikile või pakkevahtu.
Pakk peab sisaldama:Kui saadate kauba meile originaalpakendis 14 päeva jooksul alates paki kättesaamisest tagasi, tagastame teie kontole kogu summa.
Tähtaeg on juba möödas?
Kui saadate kauba meile originaalpakendis 14 päeva jooksul alates paki kättesaamisest tagasi, tagastame teie kontole kogu summa.
Tähtaeg on juba möödas?
Milline on kauba 365 päeva jooksul tagastamise kord?
NÕUANNE: Pange tähele, et vorm peab meieni jõudma 365 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Kui tagastate kauba viimasel hetkel, siis edastage vorm meile e-posti teel. Pakk tuleb meile kohe teele saata - hiljemalt 14 päeva jooksul peale e-kirja saatmist. Ärge unustage trükitud vormi pakendisse lisada.
Kas 365-päevane tagastuspoliitika kehtib kõikidele toodetele?
Kui ostsite meilt madratsi, saate selle tagastada 45 päeva jooksul. 365-päevane tagastusperiood ei kehti apteegi- ja kosmeetikatoodete ostmisel. Vaadake üksikasju meie tagastuspoliitikast.