Black Friday | 40 000+ toodet kuni 60% allahindlusega →
10 € teileRegistreerumineSisselogimineOstukorvMenu

Kaebused ja tagastused

Kas teile ei meeldi ükski teie tellimuses olev kaup, kas kaup saabus mingil moel kahjustatud või kujutasite oma unistuste tükki teistmoodi ette? Pole probleemi. Saate Bonami kaudu oma tellimuse tagastada, olgu selleks väike padi või suur 5-kohaline diivan. Täielikud juhised standardsete ja suuremahuliste kaupade tagastamiseks leiate sellelt lehelt.

Kuni 365 päeva tagastusõigus
Kuni 45 päeva aega madratsite tagastamiseks
Suurte mööbliesemete tasuta ja murevaba tagastamine

Kaebusega kaup

Kaup jõudis minuni katkiselt, puudulikult või läks kasutamise käigus katki.

Kaupade tagastamine

Toode erineb pildil olevast, see ei meeldi mulle või muutsin oma meelt.

KKK (korduma kippuvad küsimused)

Tagastan kaupa. Kui kaua võtab tagasimakse saamine aega?

Tagastuse töötlemiseks on meil aega 14 päeva. Nende päevade jooksul tagastame raha teie kaebuse vormis märgitud kontole.

Kuidas kaupu tagastamiseks ette valmistada ja kuidas neid tagastada?

Pakendage toode nii, et see ei saaks transpordi käigus kahjustada. Tagastatav pakend peaks sisaldama järgmist: kaebusega või tagastatav toode, täidetud kaebuse vorm, pehmendusmaterjal edasiste kahjustuste vältimiseks (mullikile, ajalehepaber, polüstüreen jne). Tagastamine toimub meie poolt tellitud DPD-ga tasuta, palun lugege üksikasjalikku infot rubriigist Kaebusega kaup/Kaupade tagastamine.

Kas selle tagastamine on minu jaoks tasuline?

Suuremõõtmelise kauba tagastamine on tasuta. Teiste toodete puhul on tagastamine tasuta, kui kasutate DPD-d.

Kas ma pean tagastama kogu kaebusega toote või ainult katkise osa?

Kui võimalik, saatke meile kahjustatud kaubast fotod ja meie kaebuste osakond arutab teiega seejärel üksikasju. Juhul, kui tagastate meile kaebusega kauba ilma fotosid saatmata, peate tagastama kogu toote.

Mida peaksin tegema, kui olen saanud ebatäieliku toote?

Palun võtke ühendust meie klienditoega ja saatke meile fotod pakendist ja saatelipikust. Võtame teiega peatselt ühendust ja leiame olukorrale lahenduse.

Mida peaksin tegema, kui olen saanud defektiga toote, millest ei saa pilte teha?

Sellisel juhul võite meile tootest video saata või toote tagastada.

Mida peaksin tegema, kui olen saanud teistsuguse toote?

Palun võtke ühendust meie klienditoega ja saatke meile fotod pakendist ja saatelipikust. Võtame teiega peatselt ühendust ja leiame olukorrale lahenduse.

Mida peaksin tegema, kui olen tagastatud kauba eest saanud oodatust erineva summa?

Palun kontrollige esmalt arvet ja kohaldatud allahindluse summat. Kui summa ikka ei klapi, võtke ühendust meie klienditoega ja leiame koos lahenduse.

Mida peaksin tegema, kui ma ei ole ikka veel kaebuse eest raha kätte saanud?

Palun võtke ühendust meie klienditoega ning leiame koos lahenduse.

Kas vajate nõu?