Black Friday | 40 000+ toodet kuni 60% allahindlusega →
10 € teileRegistreerumineSisselogimineOstukorvMenu

Kaebused suure mööblieseme kohta

Bonamis püüame tagada, et kõik kaubad oleksid kvaliteetsed ja tarnitaks teile täiuslikus seisukorras. Siiski võivad asjad mõnikord valesti minna. Seetõttu oleme koostanud üksikasjaliku korra tava- ja suuremõõduliste kaupade tagastamiseks.

Kaebused suure mööblieseme kohta

Näiteks diivan, laud, tugitool või suur kummut.

1. Võtke ühendust meie klienditoega

Võtke ühendust meie klienditeeninduse osakonnaga, kes aitab teil kaebust lahendada.

Palume enne meiega kontakteerumist ette valmistada järgmine teave:

  • Kahju kirjeldus. Kirjeldage meile lühidalt, milles probleem seisneb. Kahju kirjeldus aitab kaebuse esitamist kiirendada.
  • Fotod antud defektist. Kui teete defektist korrektse foto, aitab see meil taas teie kaebuse menetlemist kiirendada. Pildista toodet nii eemalt kui ka täpselt kahjustuskohast. Uue kauba puhul pildista ka selle kasti ja pehmendusmaterjalist.

2. Kuller toob teie eseme meile tasuta tagasi.

Teie kaubale tuleb järele üks meie vedajatest.

  • Üleandmise kuupäeva saab kokku leppida koos meie klienditoega. Juhul, kui kuller ei saa järgimise kuupäevaga nõustuda, võtab ta teiega ise ühendust ja lepib teiega kokku uue kuupäeva.
  • Kahjuks ei ole kullerite hõivatuse tõttu võimalik määrata tagastatud saadetise täpset kättesaamise aega.
  • Kullerile paki üleandmisel paluge ka kviitungit, mis kinnitab üleandmist. Soovime olla kindlad, et pakk teel kaotsi ei läheks.
  • Me tasume kogu transpordi eest ise. Ärge unustage alla laadida ja täita saadetisele lisatud kaebuse vormi. Kaebuse vormi leiate lehelt Minu tellimused, juba eeltäidetud.

KAEBUSE VORM

3. Kui oleme kaebuse ära töödelnud, tagastame teile raha või saadame uue toote.

Garantiiaeg on 2 aastat. Kaebusega tegeleme 30 päeva jooksul ja lepime teiega kokku kas kauba vahetamise või raha tagastamise.Kaebuste esitamine on administratiivselt keerulisem protsess, seega kui meie poolt midagi viibib, siis anname sellest teile kohe teada.

Muude kaupadega seotud kaebused:

Näiteks tekstiil, lamp või kaunistused.

1. Võtke ühendust meie klienditoega ja märkige üles toote defektid.

Saatke meile e-kiri aadressil klienditugi@bonami.ee ja kirjutage teemasse Kaebus + teie tellimuse number.

Kirjutage või lisage oma e-kirjale:

  • Kahju kirjeldus. Kirjeldage meile lühidalt, milles probleem seisneb. Kahju kirjeldus aitab kaebuse esitamist kiirendada.
  • Fotod antud defektist. Kui teete defektist korrektse foto, aitab see meil taas teie kaebuse menetlemist kiirendada. Pildista toodet nii eemalt kui ka täpselt kahjustuskohast. Uue kauba puhul pildista ka selle kasti ja pehmendusmaterjali.

Hoidke saatmis- ja müügipakend alles kogu kaebuse esitamise protsessi vältel. See muudab kogu protsessi palju lihtsamaks. Kui saate juba kahjustatud paki tarnijalt, võtke pakk ikkagi vastu. Pildistage kogu kahjustatud pakend ja kirjutage kulleriga kahjuaruanne. Tänu sellele toimub kogu kaebuse esitamise protsess kiiremini.

2. Oodake avalduse kinnitust ja soovitage edasist tegevussuunda.

Klienditugi korraldab teiega kaebusega toodete tagastamise. Äravedu on tasuta. Samuti lepite kokku, kas soovite kauba ümber vahetada või raha kontole tagastada.

Korduma kippuvad küsimused (KKK)

Tagastan kaupa. Kui kaua võtab tagasimakse saamine aega?

Kui saadate kauba meile tagasi originaalpakendis 14 päeva jooksul alates paki kättesaamisest, tagastame kogu summa teie kontole. Kas möödas on juba rohkem päevi? Saate pakkimata kaupa siiski tagastada. Me vähendame teile tagastatavat summat 5% võrra müügihinnast iga 30 päeva jooksul (alates 15. päevast peale paki kättesaamist). Me katame kõige vajalikumad kulud, mis on seotud selle tagastamisega. Kui olete meilt ostnud madratsi, võite selle tagastada 45 päeva jooksul. Palun lugege üksikasju allpool toodud kaebuste esitamise korrast.

Kuidas kaupu tagastamiseks ette valmistada ja kuidas neid tagastada?

Pakendage toode nii, et see ei saaks transpordi käigus kahjustada. Tagastatav pakend peaks sisaldama järgmist: kaebusega või tagastatav toode, täidetud kaebuse vorm, pehmendusmaterjal edasiste kahjustuste vältimiseks (mullikile, ajalehepaber, polüstüreen jne). Tagastamine toimub meie poolt tellitud DPD-ga tasuta, palun lugege üksikasjalikku infot rubriigist Kaebusega kaup/Kaupade tagastamine.

Kas selle tagastamine on minu jaoks tasuline?

Kaebusega kauba tagastamine on tasuta. Palun võtke ühendust meie klienditoega, et saada tasuta tagastamise võimaluste kohta rohkem infot.

Kas ma pean tagastama kogu kaebusega toote või piisab ainult katkise osa tagastamisest?

Kui võimalik, saatke meile kahjustatud kaubast fotod ja meie kaebuste osakond arutab teiega seejärel üksikasju. Juhul, kui tagastate meile kaebusega kauba ilma fotosid saatmata, peate tagastama kogu toote.

Mida peaksin tegema, kui olen saanud ebatäieliku toote?

Palun võtke ühendust meie klienditoega ja saatke meile fotod pakendist ja saatelipikust. Võtame teiega peatselt ühendust ja leiame olukorrale lahenduse.

Mida peaksin tegema, kui olen saanud defektiga toote, millest ei saa pilte teha?

Sellisel juhul võite meile tootest video saata või toote tagastada.

Mida peaksin tegema, kui olen saanud teistsuguse toote?

Palun võtke ühendust meie klienditoega ja saatke meile fotod pakendist ja saatelipikust. Võtame teiega peatselt ühendust ja leiame olukorrale lahenduse.

Mida peaksin tegema, kui olen tagastatud kauba eest saanud oodatust erineva summa?

Palun kontrollige esmalt arvet ja kohaldatud allahindluse summat. Kui summa ikka ei klapi, võtke ühendust meie klienditoega ja leiame koos lahenduse.

Mida peaksin tegema, kui ma ei ole ikka veel kaebuse eest raha kätte saanud?

Palun võtke ühendust meie klienditoega ning leiame koos lahenduse.

Kas te ei leidnud seda, mida otsisite?