Black Friday | 40 000+ toodet kuni 60% allahindlusega →
10 € teileRegistreerumineSisselogimineOstukorvMenu

Transport

Koju, tööle, naabri juurde, pakiautomaati, aga ka üle tee asuvasse poodi. Bonamis toimetame teie ostu teile sobivasse kohta. Nii et saate oma pakile probleemideta järele tulla, isegi kui töötate vahetustega. Kõik rahus ja ilma stressita. Valige lihtsalt teie aadressile kohaletoimetamise või isikliku järeletulemise vahel.

Personaalne kättesaamine

DPD pakiautomaat

  • 3,90 EUR
  • Ainult väikesed saadetised
  • Enam kui 300 pakiautomaati üle Eesti
  • Pakki hoitakse 7 päeva
  • Enamik pakiautomaate on 24/7 ligipääsetavad
  • Kättesaamisel maksmine kaardiga +1,90 EUR

Niipea kui teie pakk meie laost väljastatakse, teavitame teid sellest e-posti teel. Kui pakk on jõudnud teie valitud pakiautomaati, saadab DPD teile SMS-i koos uksekoodiga.

Enamik DPD pakiautomaate on 24/7 ligipääsetavad, üksikasjad teie valitud pakiautomaadi lahtiolekuaegade kohta saate e-kirjaga.
Paki eest on võimalik maksta ainult kaardiga.

Transpordifirma kontaktid:
teenindus@dpd.ee
tel: +372 613 0012

DPD veebileht

Omniva pakiautomaat

  • 4,30 EUR
  • Ainult väikesed saadetised
  • Enam kui 400 pakiautomaadi üle Eesti
  • Pakki hoitakse 7 päeva
  • Maksmine kaardiga ja sularahas kauba kättesaamisel +1,90 EUR

Niipea kui teie saadetis meie laost väljastatakse, teavitame teid sellest e-posti teel. Samuti saate e-kirja meie partnerilt Packetalt, kes annab paki üle Omnivale. Pärast paki kättesaamist võtab Omniva teiega ühendust e-posti või SMS-i teel ja saadab teile uksekoodi. Kui võtate paki pakiautomaadist välja, sulgege kindlasti kasti uks ja kinnitage kättesaamine puuteekraanil.

Teie pakk ootab teid pakiautomaadis 7 päeva.

Transpordifirma kontaktid:
info@omniva.ee
tel: 661 6616

Omniva postiasutus

  • 4,30 EUR
  • Ainult väikesed saadetised
  • Enam kui 180 postiasutuse üle Eesti
  • Pakki hoitakse 7 päeva
  • Maksmine kaardiga ja sularahas kauba kättesaamisel +1,90 EUR

Niipea kui teie saadetis meie laost väljastatakse, teavitame teid sellest e-posti teel. Samuti saate e-kirja meie partnerilt Packetalt, kes annab paki üle Omnivale. Pärast paki kättesaamist võtab Omniva teiega ühendust e-posti või SMS-i teel ja saadab teile vajaliku info.

Teie paki ootab teid postiasutuses 7 päeva.

Transpordifirma kontaktid:
info@omniva.ee
tel: 661 6616

Kohaletoimetamine aadressile

DPD kuller

  • 4,30 EUR
  • Kohaletoimetamine kogu Eestis
  • Kättesaamisel maksmine kaardiga +1,90 EUR

Niipea, kui teie pakk meie laost väljastatakse, teavitame teid sellest e-posti teel. Kui pakk on kohaletoimetamiseks valmis, saadab DPD teile sõnumi eeldatava tarneajaga. Juhul, kui te ei saa sellel ajal pakki vastu võtta, võtke palun otse DPD-ga ühendust, et määrata uus tarnekuupäev.

Paki eest on võimalik maksta ainult kaardiga.

Transpordifirma kontaktid:
teenindus@dpd.ee
tel: +372 613 0012

DPD veebileht

Omniva

  • 4,60 EUR
  • Kohaletoimetamine kogu Eestis
  • Maksmine kaardiga ja sularahas kauba kättesaamisel +1,90 EUR

Niipea kui teie saadetis meie laost väljastatakse, teavitame teid sellest e-posti teel. Samuti saate e-kirja meie partnerilt Packetalt, kes annab paki üle Omnivale. Pärast paki kättesaamist võtab Omniva teiega ühendust e-posti või SMS-i teel, teatades teile eeldatava tarnekuupäeva. Kui te ei saa pakki sel kuupäeval vastu võtta, võtke palun otse Omnivaga ühendust, et leppida kokku uus tarnekuupäev.

Paki eest on võimalik kättetoimetamisel tasuda kaardiga või sularahas.

Transpordifirma kontaktid:
info@omniva.ee
tel: 661 6616

Suuremõõtmeliste pakkide kohaletoimetamine

DPD kuller

Kogu Eesti

  • 14,99 kuni 79,99 eurot sõltuvalt toote suurusest
  • Kahe inimesega kauba koju toimetamise teenus, millega tuuakse kaup ukseni, on saadaval ainult Tallinnas ja Tartus
  • Tasumine kohaletoimetamisel sularahas ja kaardiga +1,90 EUR
  • Üle 80 kg kaaluvate tellimuste puhul ei saa kuller neid ukseni toimetada. Sellisel juhul peate ise hoolitsema selle eest, et pakid kulleri autost kätte saada
  • Juhime tähelepanu, et kauba kohaletoimetamine korterisse ei ole võimalik kõrgemale kui 5. korrus juhul, kui majas puudub kauba mõõtmetele sobiv lift
  • Pakkide eraldi saatmisel rakendub igale pakile eraldi transporditasu.

Kui me oleme teie esemed laost väljastanud, saadame teile e-kirja, mis sisaldab infot ja saadetise jälgimisnumbrit. Lisaks võtab DPD kuller teiega ühendust e-posti teel ja teatab teile eeldatava tarneaja.
Kohaletoimetamise päeval helistab DPD kuller teile ja teatab teile eeldatava tarneaja. Kui te ei saa sellel ajal pakki vastu võtta, võtke ühendust DPD-ga, et leppida kokku uus tarneaeg.
Kohaletoimetamisel saate maksta kaardiga. Lisatasu on 1,90 eurot. Kui tellite kaupa, mis kaalub üle 80 kg, ei saa kuller seda teile ukseni toimetada. Sellisel juhul peate te ise hoolitsema selle eest, et pakid kulleri sõidukist kätte saada.

Tallinnas ja Tartus on võimalik osta täiendavat kauba tuppa toimetamise teenust.
Juhime tähelepanu, et kauba kohaletoimetamine korterisse ei ole võimalik kõrgemale kui 5. korrus juhul, kui majas puudub kauba mõõtmetele sobiv lift.


Transpordifirma kontaktid:
teenindus@dpd.ee
Telefon: +372 613 0012

Saadetiste suurused

Väikesed saadetised

Väiksemad pakid kaaluga kuni 10 kg, nagu näiteks kaunistused - küünlajalg või peegel kuni taldrikute komplektini.

  • Kohaletoimetamine aadressile alates 4,30 EUR
  • Tasuta tellimustele üle 120 EUR

Tarnijad väikestele saadetistele

DPD
Omniva
Suured pakid

Suuremad pakid kuni 30 kg, näiteks kokkupandud kapp, laud, tool või kokku rullitud vaip, mille pikkus on kuni 175 cm.

  • Kohaletoimetamine aadressile alates 4,30 EUR
  • Tasuta tellimustele üle 120 EUR

Kullerid suurtele saadetistele

DPD
Ülemõõdulised saadetised

Enamasti mööbel, näiteks täispuidust laud, voodi, nurgadiivan või suur vaip.

  • Kohaletoimetamine aadressile 14,99 kuni 79,99 EUR sõltuvalt toote suurusest
    Võimalus tuua korterisse Tallinnas ja Tartus
  • Pakkide eraldi saatmisel rakendub igale pakile eraldi transporditasu.

Kullerid ülemõõdulistele saadetisele

DPD

Pakkide eraldi kohaletoimetamine

Kui teie tellimus sisaldab tellimist vajavaid ja laos olevaid tooteid, saate 2 EUR lisatasu eest tellida toodete eraldi kohaletoimetamise. Tänu sellele saavad laos olevad tooted teid juba varem rõõmustada.

Tarnekuupäeva muutmine

Kui eeldatav tarnekuupäev Teile ei sobi, võite jätta meie klienditeenindusele märkuse tellimuse vormistamise ajal, viimases etapis.

Kui soovite pärast tellimuse vormistamist tarnekuupäeva muuta, võtke ühendust meie klienditoega, kes saab tarnekuupäeva Teile sobivaks muuta. Kui Teie tellimus on juba välja saadetud, võtke tarneaja muutmiseks ühendust transpordifirmaga.