Niipea kui teie pakk meie laost väljastatakse, teavitame teid sellest e-posti teel. Kui pakk on jõudnud teie valitud pakiautomaati, saadab DPD teile SMS-i koos uksekoodiga.
Enamik DPD pakiautomaate on 24/7 ligipääsetavad, üksikasjad teie valitud pakiautomaadi lahtiolekuaegade kohta saate e-kirjaga.
Paki eest on võimalik maksta ainult kaardiga.
Transpordifirma kontaktid:
teenindus@dpd.ee
tel: +372 613 0012
DPD veebileht
Niipea kui teie saadetis meie laost väljastatakse, teavitame teid sellest e-posti teel. Samuti saate e-kirja meie partnerilt Packetalt, kes annab paki üle Omnivale. Pärast paki kättesaamist võtab Omniva teiega ühendust e-posti või SMS-i teel ja saadab teile uksekoodi. Kui võtate paki pakiautomaadist välja, sulgege kindlasti kasti uks ja kinnitage kättesaamine puuteekraanil.
Teie pakk ootab teid pakiautomaadis 7 päeva.
Transpordifirma kontaktid:
info@omniva.ee
tel: 661 6616
Niipea kui teie saadetis meie laost väljastatakse, teavitame teid sellest e-posti teel. Samuti saate e-kirja meie partnerilt Packetalt, kes annab paki üle Omnivale. Pärast paki kättesaamist võtab Omniva teiega ühendust e-posti või SMS-i teel ja saadab teile vajaliku info.
Teie paki ootab teid postiasutuses 7 päeva.
Transpordifirma kontaktid:
info@omniva.ee
tel: 661 6616
Niipea kui teie saadetis meie laost väljastatakse, teavitame teid sellest e-posti teel. Samuti saate e-kirja meie partnerilt Packetalt, kes annab paki üle Omnivale. Pärast paki kättesaamist võtab Omniva teiega ühendust e-posti või SMS-i teel, teatades teile eeldatava tarnekuupäeva. Kui te ei saa pakki sel kuupäeval vastu võtta, võtke palun otse Omnivaga ühendust, et leppida kokku uus tarnekuupäev.
Paki eest on võimalik kättetoimetamisel tasuda kaardiga või sularahas.
Transpordifirma kontaktid:
info@omniva.ee
tel: 661 6616
Kogu Eesti
Kui me oleme teie esemed laost väljastanud, saadame teile e-kirja, mis sisaldab infot ja saadetise jälgimisnumbrit. Lisaks võtab DPD kuller teiega ühendust e-posti teel ja teatab teile eeldatava tarneaja.
Kohaletoimetamise päeval helistab DPD kuller teile ja teatab teile eeldatava tarneaja.
Kui te ei saa sellel ajal pakki vastu võtta, võtke ühendust DPD-ga, et leppida kokku uus tarneaeg.
Kohaletoimetamisel saate maksta kaardiga. Lisatasu on 1,90 eurot.
Kui tellite kaupa, mis kaalub üle 80 kg, ei saa kuller seda teile ukseni toimetada. Sellisel juhul peate te ise hoolitsema selle eest, et pakid kulleri sõidukist kätte saada.
Tallinnas ja Tartus on võimalik osta täiendavat kauba tuppa toimetamise teenust.
Juhime tähelepanu, et kauba kohaletoimetamine korterisse ei ole võimalik kõrgemale kui 5. korrus juhul, kui majas puudub kauba mõõtmetele sobiv lift.
Transpordifirma kontaktid:
teenindus@dpd.ee
Telefon: +372 613 0012
Väiksemad pakid kaaluga kuni 10 kg, nagu näiteks kaunistused - küünlajalg või peegel kuni taldrikute komplektini.
Suuremad pakid kuni 30 kg, näiteks kokkupandud kapp, laud, tool või kokku rullitud vaip, mille pikkus on kuni 175 cm.
Enamasti mööbel, näiteks täispuidust laud, voodi, nurgadiivan või suur vaip.
Kui teie tellimus sisaldab tellimist vajavaid ja laos olevaid tooteid, saate 2 EUR lisatasu eest tellida toodete eraldi kohaletoimetamise. Tänu sellele saavad laos olevad tooted teid juba varem rõõmustada.
Kui eeldatav tarnekuupäev Teile ei sobi, võite jätta meie klienditeenindusele märkuse tellimuse vormistamise ajal, viimases etapis.
Kui soovite pärast tellimuse vormistamist tarnekuupäeva muuta, võtke ühendust meie klienditoega, kes saab tarnekuupäeva Teile sobivaks muuta. Kui Teie tellimus on juba välja saadetud, võtke tarneaja muutmiseks ühendust transpordifirmaga.