Me kõik soovime midagi ainulaadset. Kuid meie kodud näevad sageli välja nagu ka kõigi teiste kodud.
Bonamis usume, et Sinu kodu võib olla sama eriline kui Sina ise. Ühenda mõned erakordsed tooted taskukohaste põhielementidega ja Sinu interjöör saab täiesti uue ilme.
Meie lugu sai alguse 2013. aastal Euroopa südames. Kell lõi just 22:54, kui monitoril vilkus meie esimene tellimus – reisi toidukarp. Pole juhus, et just sellest sai alguse meie teekond tellimuse number 1 000 000 poole, milleni jõudsime aastal 2017. Algsest ostuklubist on saanud e-pood, kuid mõte on jäänud samaks: pakkuda ilusaid ja praktilisi tooteid, mis muudavad Sinu kodu sama eriliseks kui Sina ise.
Olenemata sellest, kas otsid Skandinaavialikku minimalismi, industriaalstiili või boho-šikki, on Bonamis midagi igaühele – alates väljakujunenud Euroopa ikoonidest, sealhulgas Karup Design ja Hübsch, kuni väikeste kohalike aareteni, nagu Teulat ja Scandic.
Et pakkuda kodudele lõputult valikuvõimalusi, oleme 2022. aastal kasutusele võtnud oma kaubamärgid: neile, kes ihkavad funktsionaalsuse ja stiili kombinatsiooni ilma eelarvet lõhki ajamata, on loodud Bonami Essentials. Ja neile, kes otsivad midagi tõeliselt erilist, on loodud Bonami Selection. Selle kaubamärgi esmaklassilised tükid lisavad kodudele tõeliselt ainulaadse atmosfääri.
Unikaalsus ja stiil ei tunne piire. Seetõttu võib Bonami leida juba 12 Euroopa riigist. Võid külastada meie tavapoode Tšehhis, Slovakkias ja Ungaris. Ja kui oled liikvel, lae alla meie mobiilirakendus ja Bonami on Sinu käsutuses 24/7.
Vahet pole, kas soovid aiatooli, mis peab vastu iga ilmaga või sisustad kliendile tipptasemel kontori – iga klient on meie jaoks oluline. Seetõttu on meil neid juba üle 2,4 miljoni.
Koos nendega ehitame ainulaadseid kodusid ja samal ajal edendame Bonamit. Ja just tänu sellele sünergiale oleme 2021. aastaks ületanud maagilise 200 miljoni euro piiri ja liigume üha kõrgemale. See on ka põhjus, miks meil võivad olla julged eesmärgid: saada veebis klientide jaoks esikohale.