Igapäevaelus on alati ruumi ratsionaliseerimiseks ja täiustamiseks. Just see on simplehuman kaubamärgi moto, mis on alates 2000. aastast püüdnud tuua uusi, väga tõhusaid uuendusi olulistesse majapidamistoodetesse. Koos pidevalt areneva tehnoloogiaga toob see kaasa üha lihtsamaid ja kiiremaid viise sageli tüütute igapäevaste ülesannete täitmiseks.
Simplehuman töötab visiooniga, et iga päev lisandub uut arenguruumi. Seetõttu seadis ta 2000. aastal eesmärgiks tuua suure jõudlusega uuendused meie igapäevaste lihtsate, kuid vajalike ülesannete juurde. Brändi kinnisideeks on täiustamine ning see loob uute tehnoloogiate abil fantaasiarikkaid ja tõeliselt kasulikke abilisi.
Uuenduslik tehnoloogia ja materjalid
Simplehuman on asunud lõputule täiustamise ja leiutamise teekonnale. Ja tänu sellele on nende toodetes palju kvaliteetseid materjale ja huvitavaid tehnoloogiaid.
Kvaliteedi kinnisidee
Kvaliteedi osas ei tee Simplehuman kompromisse. Pinnatöötlus ja pisidetailid on viimse detailini täiustatud. Toote funktsionaalsuse ja eluea põhjalik testimine on iseenesest mõistetav.
Jätkusuutlikkus ja jõudlus käivad käsikäes
Brändi eesmärk on maksimeerida jõudlust ja minimeerida jäätmeid. Seetõttu loovad nad ainult tooteid, mida inimesed tõesti vajavad, millel on pikk eluiga ja mida saab taaskasutada või kompostida.